雖然靚女加靚仔困獸鬥摸式,但出奇地好睇,據情已預咗冇,因這套不是劇情片. 只要緊張刺激有悶場就足夠,果然冇令我失望,官能刺激,睇得過隱!值得一看.
冇悶場,劇情一般,簡單易明,都係困獸鬥殺人片種,但今次轉咗用猩猩代人去殺人,但成套戲冇乜悶場,緊張刺激,咁就已很足夠了.
靚人靚屋加一隻馬騮,困獸鬥, 緊張好睇,馬騮不止用拳頭傷人,重會咬人, 有些鏡殺人是三級的, 至於場數都比港産片霸哂,好難買飛,與其去睇無聊港産片,不如睇返套有水準西片好過!
啱啱睇完!好看!值五粒星
一貫美式低能恐怖劇情 無聊到爆